Генеральне консульство України у Франкфурті-на-Майні

Київ 21:52

Оформлення та обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (ПГУВК)

Шановні громадяни України,

Просили б Вас врахувати, що оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон є складним технологічним та логістичним процесом, який, серед іншого, пов’язаний з обробкою документів у Генконсульстві, передачею інформації в Україну електронними каналами, перевірками за відомчими та державними реєстрами, виготовленням та персоніфікацією бланків паспортів на потужностях Національного банку України і нарешті доставкою готових документів дипломатичною / командирською поштою з України до Генконсульства.

 У зв’язку з цим, просили б з розумінням та увагою поставитися до викладеного нижче.

З повагою,

Генеральне консульство України
у Франкфурті-на-Майні


 

 

  • Відповідно до нового Порядку оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон клопотання поштою до розгляду не приймаються.
 

 

  • З 6 травня 2015 року Генконсульством розпочато прийом документів для оформлення паспорта громадянинау України для виїзду за кордон з біометричним носієм.


Основним документом, що регламентує оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон є Порядок оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, його тимчасового затримання та вилучення, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №152 від 7 травня 2014 року (далі - Постанова). 

Оформлення паспорта

У цьому розділі наведена інформація щодо оформлення закордонного паспорта особам, які його ще не мають: як правило, діти, що досягли 16-річного віку, особи, що набули громадянства України, тощо. Якщо у Вас вже є закордонний паспорт, але його необхідно замінити (наприклад, внаслідок закінчення терміну дії або зміни прізвища), дивіться пункт "Обмін паспорта".

1. Особам, які досягли 16-ти річного віку, паспорт оформлюється на 10 років на підставі особистої заяви-анкети.

Зверніть увагу, що до досягнення 16-річного віку (навіть за кілька днів) може бути прийнято заяву лише на оформлення паспорта терміном дії на 4 роки (відповідно до вимог, наведених у п. 2).

2. Особам, які не досягли 16-річного віку, паспорт оформлюється на 4 роки (у тому числі особам, які досягли, наприклад 14-ти чи 15-ти річного віку) на підставі заяви-анкети одного з батьків (якщо батьки не перебувають у шлюбі - на підставі заяви-анкети того з батьків, з ким проживає особа) або інших законних представників. Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства. Більше про згоду від другого з батьків дивіться у розділі "Особливості оформлення паспорта дітям".


 

Для оформлення паспорта до закордонної дипломатичної установи України подається наступний перелік документів:

1) заповнена заява-анкета для внесення даних до Єдиного державного демографічного реєстру (заповнена заява пришвидшить обробку документів, проте є необов'язковою, оскільки остаточний варіант заяви формується в електронній формі консульською посадовою особою під час консульського прийому на підставі наданих заявником документів, роздруковується і перевіряється заявником та консулом);

2) документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (паспорт громадянина України; паспорт громадянина України для виїзду за кордон; тимчасове посвідчення громадянина України; дипломатичний паспорт; службовий паспорт; посвідчення особи моряка; посвідчення члена екіпажу; посвідчення особи на повернення в Україну, ст.5 Закону України „Про громадянство України”), та копії його першої сторінки й сторінки з даними консульського обліку (якщо така відмітка є);

Підтвердженням громадянства неповнолітньої особи, яка народилася за кордоном, може слугувати довідка про реєстрацію особи громадянином України.

3) свідоцтво про народження та його копію (свідоцто про народження подається:

а) якщо паспорт оформлюється для дитини, що не досягла 16-тирічного віку; 
б)  при оформленні паспорта вперше у  зв'язку з досягненням дитиною 16-тирічного віку);

  Увага! На всіх документах, що видані іноземними органами влади (для німецьких документів - після 29.07.2010 р.), має бути проставлено штамп „APOSTILLE“ (в Regierungspräsidium, Bezirksregierung, Landgericht). Апостиль проставляється на свідоцтво про народження дитини, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну прізвища/імені, рішення суду, свідоцтво про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть тощо. Докладнішу інформацію дивіться на сторінці "Засвідчення документів". Після проставлення штампу „APOSTILLE“,  необхідно здійснити переклад документів, виданих компетентними органами іноземної держави, у присяжного перекладача на українську мову.

 

4) документ (Aufenthaltstitel в паспорті або у вигляді окремого документа), що підтверджує постійне проживання або тимчасове перебування громадянина України за кордоном, та його копію (термін та мета перебування за кордоном не мають значення; документ не апостилюється та не перекладається);

5) фотокартки подаються лише у наступних випадках:
 - у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку,
 - у разі оформлення паспорта особі, яка не може пересуватись самостійно у зв’язку із тривалим розладом здоров’я, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу (засвідченою апостилем та перекладеною українською мовою).
У вищевказаних випадках подаються дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 сантиметра та одна фотокартка розміром 10 х 15 сантиметрівПрохання обов’язково ознайомитися з вимогами до фотокарток, що подаються для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (уніфіковано з нормами ICAO Doc 9303; дивіться у новому вікні ).

В усіх інших випадках фото заявника робиться на місці та у дигітальному вигляді вноситься до системи (фото не роздруковується)

6) Дебетова банківська картка для сплати консульського збору;

7) маркований конверт із домашньою адресою заявника у якості отримувача (для відправки повідомлення про дату отримання виготовленого паспорта);

8) роздруковане підтвердження про запис на прийом у цей день (надходить на електронну пошту, зазначену при реєстрації).

При цьому просимо взяти до уваги, що з 01.10.2016 року при оформленні/обміні паспорта громадянина України для виїзду за кордон обов'язково подаються відцифровані відбитки пальців рук. Відмова від внесення біометричної інформації до електронного носія законом більше не передбачена.

У разі оформлення паспорта особі, яка не досягла шістнадцятирічного віку, таку заяву про оформлення паспорта від її імені подають батьки (якщо батьки не перебувають у шлюбі, - той з батьків, з ким проживає особа) або інші законні представники. Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства.

Документ про реєстрацію акта цивільного стану, виданий компетентним органом іноземної держави, подається легалізованим (апостильованим), якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України, та разом з перекладом на українську мову.


 

Обмін паспорта

Обмін паспорта здійснюється в порядку, встановленому для його оформлення, у разі:

- зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації), наприклад, переміни громадянином України, який постійно проживає за кордоном, імені. Для осіб, які тимчасово перебувають за кордоном, - лише у тому випадку, коли до внутрішнього паспорта внесено такі зміни (докладніше див. FAQ);

- закінчення строку дії паспорта (документи подаються не раніше, ніж за 6 місяців до закінчення діїї паспорта);

- відсутність вільних сторінок у паспорті;

- непридатності паспорта для подальшого використання;

- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта.

При цьому заявник подає:

1) документи та копії, передбачені для оформлення паспорта (див. вище);

2) паспорт, що підлягає обміну (за виключенням випадку його втрати/викрадення), та копію його першої сторінки й сторінки з даними консульського обліку (якщо така відмітка є) ;

3) документи та їхні копії, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (у разі потреби).

Наприклад, у разі зміни прізвища особи, що тимчасово проживає за кордоном, обов’язково подається внутрішній паспорт вже зі зміненим прізвищем. Якщо документ, на підставі якого було змінено прізвище у національному паспорті, видавався за кордоном (наприклад, видані в Німеччині: Heiratsurkunde, Auszug aus dem HeiratseintragNamensänderung тощо), слід надати оригінал засвідченого апостилем документа та його копію.  

У разі зміни прізвища особи, що постійно проживає за кордоном, подається засвідчений у встановленому порядку документ, що підтверджує зміну прізвища (Heiratsurkunde, Auszug aus dem Heiratseintrag, Namensänderung тощо).

       4) роздруковане підтвердження про запис на прийом у цей день (надходить на електронну пошту, зазначену при реєстрації).

Після оформлення особі паспорта для виїзду за кордон її попередній паспорт для виїзду за кордон вилучається та анулюється шляхом пробиття не менш як одного отвору в машинозчитуваній зоні. Разом з тим, якщо в паспорті проставлені одна чи декілька дійсних віз, за заявою особи її анульований паспорт для виїзду за кордон може не вилучатися (п. 92 Постанови), зокрема - щоб полегшити формальності з перенесення візових документів до нового паспорта або продовження дозволу на проживання. 

У разі виникнення обставин (подій), у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну (крім закінчення строку дії паспорта), особа зобов’язана подати зазначені документи протягом одного місяця з дати настання таких обставин (подій). Звертаємо увагу, що паспорти, які підлягають обміну у зв’язку зі зміною прізвища, імені або по батькові особи згідно з п. 89 Постанови вважаються недійсними та підлягають вилученню і знищенню.

  ВАЖЛИВО!

У разі виникнення на території України в особи, яка постійно проживає за кордоном, обставин (подій), у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну, оформлення та видача паспорта здійснюється територіальним органом або підрозділом ДМС (здійснення оформлення, видачі та обміну паспорта у ДКС МЗС України не передбачено). 

Особливості оформлення паспорта у разі втрати або викрадення

Про втрату або викрадення за кордоном паспорта особа зобов’язана повідомити компетентним органам іноземної держави та закордонну консульську установу (ЗДУ).

Особа, яка заявила про втрату або викрадення паспорта, має право звернутися до ЗДУ з метою оформлення нового паспорта для виїзду за кордон незалежно від терміну її перебування за кордоном.

Рішення про оформлення паспорта замість втраченого або викраденого паспорта ЗДУ приймає за результатами ідентифікації особи та встановлення її належності до громадянства України.

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого особа подає

1) документи, передбачені для його оформлення (див. вище), а також:

2) заяву про оформлення паспорта у зв’язку з його втратою або викраденням (у довільній формі);

3) документ (протокол, довідку тощо), виданий компетентними органами держави, в якій втрачено або викрадено паспорта, що підтверджує факт звернення заявника з приводу його втрати або викрадення, та його копію.
4) запис на прийом у такому випадку необов'язковий.

У разі надходження повідомлення про втрату або викрадення паспорта ЗДУ, на підставі обґрунтованого клопотання заявника, приймається рішення про видачу йому на час оформлення нового паспорта відповідної довідки (наразі не видається до затвердження технічного опису довідки). При цьому заявник подає одну додаткову кольорову фотокартку розміром 3,5 х 4,5 сантиметра.

Якщо особа, яка заявила про втрату або викрадення паспорта перебуваючи за кордоном, знайшла його, вона зобов’язана протягом доби здати знайдений паспорт для списання та знищення найближчій закордонній дипломатичній установі України.

ВАЖЛИВО!

У разі втрати особою, яка постійно проживає за кордоном, або викрадення у неї паспорта під час перебування в Україні оформлення та видача паспорта здійснюється територіальним органом або підрозділом ДМС.

 Особливості оформлення паспорта дітям

Особам, які не досягли 16-річного віку, паспорт оформляється на 4 роки на підставі заяви-анкети одного з батьків (якщо батьки не перебувають у шлюбі – на підставі заяви-анкети того з батьків, з ким проживає дитина) або інших законних представників. Інший з батьків подає окрему заяву про оформлення паспорта дитині та паспорт громадянина України для виїзду за кордон і його копію. У разі відсутності другого з батьків така заява подається до ЗДУ нотаріально засвідченою. Заява може бути посвідчена нотаріусом в Україні чи будь-яким нотаріусом на території ФРН. В останньому випадку така заява має бути додатково засвідчена штампом «Apostille». Заява від другого з батьків не вимагається, якщо він є іноземцем або особою без громадянства (необхідно надати підтверджуючі документи та їхні копії).
У разі неможливості присутності у день подання документів другого з батьків дитини (у випадку смерті, позбавлення батьківських прав, визнання безвісно відсутнім, недієздатним та інших передбачених законодавством підстав), а також відсутності нотаріально засвідченої згоди від другого з батьків, разом із документами, передбаченими для оформлення паспорта, подається оригінал та копія одного з таких документів:

1) свідоцтва про смерть другого з батьків та його копію;

2) рішення суду про позбавлення батьківських прав другого з батьків та його копію;

3) рішення суду про визнання другого з батьків безвісно відсутнім та його копію;

4) рішення суду про визнання другого з батьків недієздатним та його копію;

5) у випадку, якщо батьки не перебувають у шлюбі, - документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання дитини разом з тим з батьків, який подає заяву-анкету, та його копію;

- таким документом є довідка муніципальної влади (Bürgeramt, Einwohnermeldeamt тощо) про зареєстроване місце проживання, яка як правило, називається Meldebescheinigung, erweiterte Meldebescheinigung або Aufenthaltsbescheinigung. Цю довідку не потрібно засвідчувати апостилем та перекладати. 

6) оригінал витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України та його копію.

У разі якщо мати або батько після народження дитини змінили прізвище, додатково подаються (в оригіналі та копії) документи, що підтверджють цей факт (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо).

ВАЖЛИВО!
Внесення даних про дітей до паспортів батьків не передбачено!
Кожній дитині-громадянину України оформлюється окремий паспорт.

Присутність дитини у Генконсульстві під час подання документів на оформлення їй паспорта вимагається з 12-річного віку.

За умови відсутності у дитини статусу постійно проживаючої за кордоном (ПМП), починаючи з 14-річного віку, обов’язковим є надання документа, що посвідчуює особу та підтверджує громадянство України (паспорт громадянина України для виїзду за кордон, паспорт громадянина України («внутрішній паспорт»), проїзний документ дитини тощо) виданий на її ім’я.

Рекомендується зробити одну кольорову фотокартку дитини розміром 10 х 15 см (дивіться вимоги до фотокарток у новому вікні )

Доставка паспорта

Персоналізовані Центром бланки паспортів надсилаються МЗС, яке доставляє їх до ЗДУ дипломатичною або командирською поштою.

Персоналізовані Центром бланки паспортів можуть бути надіслані до ЗДУ міжнародним експрес-відправленням за письмовою заявою громадянина (зразок додається), на ім’я якого оформляється паспорт, або його законного представника. Така доставка здійснюється за рахунок заявника або його законного представника.

У такому випадку заявник при подачі до ЗДУ пакету документів про оформлення паспорта та згаданої заяви має подавати також підтвердження про оплату доставки виготовленого паспорта до ЗДУ або номер рахунку у відповідній компанії, відкритий на ім’я заявника. 

Видача паспорта

Паспорт видається особисто заявникові, а у виняткових випадках також його батькам (усиновлювачам) або іншим законним представникам у разі пред'явлення ними свого паспорта та відповідних підтверджуючих документів або іншій особі за дорученням заявника (додається до заяви-анкети).

Особа, якій видається паспорт, ставить дату та власноручний підпис за отримання паспорта в спеціально відведеній для цього графі заяви-анкети.

Під час видачі паспорта для виїзду за кордон проводиться перевірка персональних даних особи, на ім’я якої оформлено паспорт, у тому числі шляхом зчитування інформації з безконтактного електронного носія (у разі оформлення паспорта з безконтактним електронним носієм).

Паспорт без урахування строків доставки видається ЗДУ у строк до трьох місяців з дня подання заяви-анкети та сплати консульського збору.

Консульський збір

За оформлення паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого), його обмін справляється консульський збір у порядку та у розмірах, встановлених законодавством (див. тарифи).

Документи, що підтверджують здійснення встановлених платежів, додаються до заяви-анкети.

За видачу паспорта справляється консульський збір 120 євро (складається з суми у 83 євро за оформлення паспорта та 37 євро за обробку даних). У випадку втрати паспорта або його пошкодження збір також складає 120 євро. За видачу паспорта дитині, яка не досягла 16 років (у разі потреби її самостійного виїзду за кордон), стягується лише збір за обробку даних при оформленні паспорта (37 євро).

 (сплата консульського збору)

У разі коли в паспорті допущено помилку в інформації (з вини заявника), така інформація підлягає виправленню, а паспорт - обміну. У разі допущення помилки з вини ЗДУ, що видала документ, консульський збір за обмін паспорта не справляється.

Відмова у видачі паспорта

ЗДУ має право відмовити особі у видачі паспорта, якщо:

  • 1) особа не є громадянином України;
  • 2) стосовно видачі паспорта для виїзду за кордон звернулася особа, яка не досягла 16-річного віку, або її законні представники/уповноважена особа, які не мають документального підтвердження повноважень на отримання паспорта для виїзду за кордон;
  • 3) особа вже отримала два паспорти для виїзду за кордон, які є дійсними на день звернення (крім випадків, передбачених пунктом 22 цього Порядку);
  • 4) заявник подав не в повному обсязі документи та інформацію, необхідні для оформлення і видачі паспорта для виїзду за кордон;
  • 5) дані, отримані з відомчих інформаційних систем, баз даних Реєстру, картотек, не підтверджують інформацію, надану заявником.

Рішення про відмову у видачі паспорта доводиться до відома особи після встановлення підстав відмови. За бажанням заявника, рішення ЗДУ може бути надано йому в письмовій формі, з обов’язковим зазначенням загаданих підстав. Особа має право звернутися до ЗДУ з повторною заявою-анкетою про видачу паспорта в разі зміни або усунення обставин, у зв’язку з якими їй було відмовлено в такій видачі.

Оскарження рішень про відмову в оформленні паспорта

Рішення про відмову в оформленні, видачі паспорта, його тимчасове затримання та вилучення може бути оскаржено особою в адміністративному порядку або до суду.

У разі оскарження особою рішення про відмову в оформленні та видачі паспорта остаточне рішення щодо оформлення та видачі паспорта особі приймає МЗС. Інформація про результати розгляду скарги доводиться МЗС до відома особи в установлений законодавством строк.

Корисно знати:

Дані, що містяться у безконтактному електронному носії

До безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, що відповідає вимогам нормативних документів у сфері технічного та криптографічного захисту інформації в Україні, вноситься:

1) інформація, що міститься на сторінці даних паспорта;

2) додаткова змінна інформація (про місце реєстрації, про сімейний стан, про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про видачу приватизаційних паперів);

3) біометричні дані, параметри (відцифрований образ обличчя особи, відцифрований підпис особи (з 14 років), математична модель зображення відцифрованих відбитків пальців рук особи, яка унеможливлює зворотне відтворення отриманих відцифрованих відбитків пальців рук особи (з 12 років));

4) дані про забезпечення захисту інформації, що міститься на безконтактному електронному носії, відповідно до рекомендацій ICАО Doc 9303.

Внесення до безконтактного електронного носія, який імплантовано у паспорт, додаткової змінної інформації (про місце реєстрації, про сімейний стан, про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про видачу приватизаційних паперів) здійснюється виключно за письмовим клопотанням особи, а стосовно особи, яка не досягла шістнадцятирічного віку, - її батьків (усиновлювачів) або інших законних представників.

До паспортів, виданих особам, які в установленому законом порядку визнані недієздатними, відцифрований підпис не вноситься, а паспортів, виданих особам з фізичними вадами, - вноситься за їх бажанням.

 Особливості написання імені у міжнародному варіанті:

Дізнатися транслітерацію Вашого імені та прізвища відповідно до норм чинної постанови КМУ можна на відповідній сторінці Державого підприємства "Документ" ("Паспортний сервіс"):https://pasport.org.ua/vazhlivo/transliteratsiya У паспорті для виїзду за кордон ім’я особи зазначається українською мовою та через скісну риску - латинськими літерами відповідно до правил транслітерації (п. 108 Постанови):

На письмове прохання заявника внесення прізвища та імені особи, на ім’я якої оформлюється паспорт для виїзду за кордон, латинськими літерами може бути виконано відповідно до його написання у раніше виданих документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, оформлених компетентними органами України, або документах, що підтверджують факт народження, зміни імені (у тому числі у разі укладення або розірвання шлюбу), виданих компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку. Написання прізвища особи у паспорті для виїзду за кордон може бути виконано відповідно до написання прізвища її дитини/батьків (або одного з них)/одного з подружжя у раніше виданих їм паспортах для виїзду за кордон (у тому числі в паспортах для виїзду за кордон, виданих іноземними державами, якщо дитина/батьки/одне з подружжя є іноземцями).

Апостиль

Увага! На документах, що видані іноземними органами влади (для німецьких документів - після 29.07.2010 р.), має бути проставлено штамп „APOSTILLE“ (в Regierungspräsidium, Bezirksregierung, Landgericht). Апостиль проставляється на свідоцтво про народження дитини, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну прізвища/імені, рішення суду, свідоцтво про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть тощо. Докладнішу інформацію дивіться на сторінці "Засвідчення документів". Після проставлення штампу „APOSTILLE“,  необхідно здійснити переклад документів, виданих компетентними органами іноземної держави, у присяжного перекладача на українську мову.

Часті запитання:

Чи оформлюються у Генконсульстві біометричні паспорти?

- Так. Генеральне консульство здійснило перехід на нову технологічну платформу та встановило обладнання для отримання біометричної інформації від заявників. Відповідно до змін у постанові КМУ від 7 травня 2014 року №152, встановлених постановою №1001 від 16.11.2016 року, паспорт громадянина України оформлюється виключно з носієм біометричної інформації.

Де можна оформити біометричний паспорт?

- Станом на сьогодні оформлення біометричних паспортів здійснюється:

на території України

за кордоном

  • у закордонних дипломатичних установах України (посольства, генеральні консульства, консульства, консульські агенства тощо).

Чи можна оформити паспорт в Україні громадянам, які постійно проживають за кордоном (мають штамп "Постійне проживання" у закордонному паспорті) та не мають внутрішнього паспорта і реєстрації в Україні?

- До початку оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон з носієм біометричної інформації було здійснено чимало змін у нормативно правовій базі паспортної сфери. Зокрема, пункт 19 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон дозволяє таким громадянам звертатися для обміну паспорта до територіального органу або територіального підрозділу ДМС в Україні. Раніше документування таких громадян закордонними папортами на території України було виключною компетенцією Міністерства закордонних справ.

Скільки в Україні триває обмін закордонного паспорта на новий і скільки коштує паспорт з біометричним носієм?

Якщо Ви плануєте обмін паспорта на території України, варто врахувати, що у квітні 2019 року були введені в дію нові тарифні ставки.

Постановою КМУ №770 від 2 листопада 2016 року встановлено наступну вартість адміністативних послуг у сфері міграції:

Перелік адміністративних послуг у сфері міграції та їх вартість

Найменування послуги

Вартість, гривень

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України (у формі картки), крім оформлення паспорта громадянина України вперше, з дня оформлення заяви-анкети у строк:

 

не пізніше ніж через 20 робочих днів

126

не пізніше ніж через 10 робочих днів

252

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон з дня оформлення заяви-анкети у строк:

 

не пізніше ніж через 20 робочих днів

352

не пізніше ніж через сім робочих днів

704

не пізніше ніж через три робочі дні

704

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін проїзного документа біженця у строк протягом 15 робочих днів з дня звернення заявника за отриманням документа

226

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття необхідних документів, передбачених законодавством

226

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін посвідчення біженця, крім оформлення посвідчення біженця вперше, у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття необхідних документів, передбачених законодавством

168

Оформлення (у тому числі замість втраченої або викраденої) та обмін посвідки на постійне проживання у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття документів, передбачених законодавством

352

Оформлення (у тому числі замість втраченої або викраденої) та обмін посвідки на тимчасове проживання у строк протягом 15 робочих днів з дня прийняття документів, передбачених законодавством

226

Оформлення (у тому числі замість втраченої або викраденої) та обмін картки мігранта у строк протягом 10 робочих днів з дня прийняття документів, передбачених законодавством

199

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, крім оформлення посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, вперше, у строк протягом 15 робочих днів з дня звернення заявника за отриманням документа

168

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого) та обмін проїзного документа особи, якій надано додатковий захист, у строк протягом 15 робочих днів з дня звернення заявника за отриманням документа

226

Закордонний паспорт чи ID-картку також можна оформити у ДП "Документ". Це державне підприємство надає послуги з оформлення та обміну персональних документів з підвищеними зручностями, проте за вищими тарифами: https://pasport.org.ua/


Генеральне консульство України в Гамбурзі (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Тарасюк Оксана Борисівна
Генеральний консул України в Гамбурзі
Адреса: Mundsburger Damm 1, 22087 Hamburg. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 40) 22949810, (+49 152) 190 77 502 (ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 40) 22949813
Ел. пошта: gc_deg@mfa.gov.ua
Веб-сайт: https://hamburg.mfa.gov.ua
Графік роботи:
 

З понеділка по четвер: 08.45-18.00

п'ятниця: 08.45-16.45

Обідня перерва: 13.00-14.00

Вихідні дні: субота, неділя

Прийом громадян: 

Понеділок, середа, п’ятниця: 9:00—12:45

Вівторок: 14:00 – 17:45 

Четвер: прийом за попереднім записом громадян, які мають вади фізичного здоров’я, та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

Вихідні - субота, неділя

Прийом громадян, які потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів тощо), ведеться і у позаприйомні години.

Надання інформації з консульських питань по телефону:

 

Телефон                                   питання

 040229498-10                          Канцелярія

 

040229498-11                          паспортні питання, консульський облік,

                                                  оформлення постійного місця проживання  

                                                  у ФРН

                                                  пн, ср, чт., пт. – 3 14.00 до 15.00,

                                                  вівт – з 10.00 до 11.00

 

 040229498-21                         питання виходу з громадянства, нотаріату

                                                  оформлення віз для в’їзду в Україну

                                                  пн., ср., чт, пт – з 15.00 до 16.00

                                                  вівт – з 11.00 до 12.00

 

 

 040229498-32                         питання нотаріату, свідоцтв на повернення

                                                  в Україну, поховання громадян України

                                                  вівт, четв. – з 09.00 до 10.00

 

 

У разі, якщо Вам не вдалося з’єднатися із консульським співробітником телефоном, рекомендуємо надіслати електронного листа на адресу Генерального консульства України в Гамбурзі: gc_deg@mfa.gov.ua.

Пропонуємо також уважно ознайомитися з інформацією у розділі «Найчастіші запитання (FAQ)»

Важливо!!!

При написанні електронних звернень (листів) просимо зазначати прізвище, ім’я та номер телефону (анонімні звернення не опрацьовуються).

Межі консульського округу:

Федеральні землі:

   Шлезвіг-Гольштейн,

Гамбург,

   Бремен,

  Нижня Саксонія.

                    

 

Примітки:

У разі сплати консульського збору шляхом передоплати на рахунок Генконсульства (реквізити див.нижче), до комплекту документів подається завірена банківською установою квитанція (із зазначенням реквізитів банківського рахунку Генконсульства та обов’язково прізвища та імені платника/власника рахунку) про сплату консульського збору на рахунок Генконсульства.

Увага! В приміщенні ГКУ в Гамбурзі консульський збір можна сплатити Вашою банківською EC-карткою. 

Готівка та кредитні картки до сплати не приймаються.

Банківські реквізити:

Generalkonsulat der Ukraine in Hamburg

IBAN: DE 33 200 40000 067 888 55 00

BIC: COBADEFFXXX

Commerzbank AG Hamburg

Генконсульство у соціальних мережах:
 


Генеральне консульство України в Мюнхені (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Ярмілко Юрій Анатолійович
Генеральний консул України в Мюнхені
Адреса: Lessingstrasse, 14, 80336 München. Переглянути на мапі
Телефон: (+49) 89 55 27 37 18 (Канцелярія), (+49) 89 55 27 37 24 (в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49) 89 55 27 37 55
Ел. пошта: gc_dem@mfa.gov.ua
Веб-сайт: https://munich.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян (виключно за попереднім записом https://goo.gl/qPm77N ): 

Понеділок, середа, п’ятниця: 9:00—12:45

Вівторок: 14:00 – 17:45 

Четвер: прийом за попереднім записом громадян, які мають вади фізичного здоров’я, та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

Вихідні - субота, неділя.

Надання консультацій з консульських питань по телефону:

     Телефон                         Питання

08955273716

питання нотаріату та візреєстрація актів цивільного стану

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

08955273717

питання громадянстваоформлення постійного місця проживання за кордоном 

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

08955273719

питання оформлення посвідчення особи на повернення в Україну та реадмісія осіб

 

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

08955273724

питання оформлення посвідчення особи на повернення в Україну, консульський облік громадян

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

08955273725

паспортні питання та включення до Державного реєстру виборців

Пн, Ср, Чт, Пт – з 16.00 до 17.00;

Вт – з 10.00 до 11.00

У разі, якщо Вам не вдалося з’єднатися за телефоном, рекомендуємо надіслати електронного листа на адресу Генерального консульства України в Мюнхені: gc_dem@mfa.gov.ua

Пропонуємо також уважно ознайомитися з інформацією у розділі «Найчастіші запитання (FAQ)»

ВКРАЙ ВАЖЛИВО!!!

Генеральним консульством України в Мюнхені не опрацьовуватимуться телефонні дзвінки з прихованих (утаємничених) номерів телефонів та анонімні телефонні дзвінки.

При написанні електронних звернень (листів) прохання зазначати прізвище, ім’я та номер телефону (анонімні електронні звернення не опрацьовуються).   

 

Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Баварія, Баден-Вюртемберг
Примітки:

Сплата консульського збору:

Передоплата / Vorkasse На місці / POS-Terminal *
IBAN DE41700202700659507544
BIC HYVEDEMMXXX
bei HypoVereinsbank München

 

*приймаються тільки дебетні картки;
  готівка та кредитні картки не приймаються

Генконсульство у соціальних мережах:

   


Генеральне консульство України у Дюссельдорфі
Керівник: Єгоров Владислав Євгенович
Генеральний консул України у Дюссельдорфі
Адреса: Immermannstraße 50, 40210 Düsseldorf. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 211) 93 65 42 11; (+49 176 2727 6043 - ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 211) 93 65 42 29
Ел. пошта: emb_de2@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Прийом громадян: Пн, Ср, Пт – з 09.00 до 12.45; 

                               Вт – з 14.00 до 17.45

Консультації за телефонами:

0211 93 65 42 11 Канцелярія  
0211 93 65 42 19 Загальні питання щодо роботи установи Пн – Пт з 09.00 до 13.00
0211 93 65 42 18 Консультація: паспортні та візові питання, консульський облік громадян Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00
0211 93 65 42 17 Консультація: питання виходу з громадянства України, питання визначення належності до громадянства України, набуття громадянства України за народженням Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00
0211 93 65 42 16 Консультація: питання ПМП, нотаріату, довідки про шлюбну правоспроможність, витребування документів, питання, пов'язані зі смертю громадян, питання РАЦС Пн, Ср, Чт, Пт– з 16.00 до 17.00;Вт – з 10.00 до 11.00

Четвер – за попереднім записом (+49 211 93 65 42 11): прийом громадян, які мають вади фізичного здоров’я, та прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України.

Вихідні дні: субота, неділя

Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Північний Рейн-Вестфалія
Примітки:

Реквізити для сплати консульського збору:

Generalkonsulat der Ukraine in Düsseldorf
IBAN: DE07 1004 0000 0260 9261 01
BIC: COBADEFFXXX
bei: Commerzbank, Filial Berlin 1

Генконсульство у соціальних мережах:


Генеральне консульство України у Франкфурті-на-Майні (Федеративна Республіка Німеччина)
Керівник: Польова Алла Валентинівна
Генеральний консул України у Франкфурті-на-Майні
Адреса: 60313, Frankfurt am Main, Vilbeler Strasse 29. Переглянути на мапі
Телефон: (+49 69) 29720920; (+49 176 23228951 +Viber - ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)
Факс: (+49 69) 29720929
Ел. пошта: gc_def@mfa.gov.ua
Веб-сайт: https://frankfurt.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години прийому: Пн, Ср, Пт - з 9:00 до 12:45,

                                       Вт - з 14:00 до17:45.

Четвер: прийом за попереднім погодженням громадян певних категорій (інваліди, тяжкохворі), а також прийом громадян з питань реєстрації актів цивільного стану; проведення виїзних консульських обслуговувань, відвідання арештованих і хворих громадян України

З 1 липня 2016 року прийом відбувається за онлайн-реєстрацією.

Зареєструватися на прийом: Termin vereinbaren

Вихідні дні  - субота, неділя (а також святкові та неробочі дні).

Прийом громадян, які подорожують у Німеччині та потрапили у скрутне становище (ДТП, втрата документів тощо), ведеться і у позаприйомні години.

Зміни у графіку прийому дивіться у розділах Анонси або Оголошення

Надання консультацій по телефону (для земель Гессен, Рейнланд-Пфальц та Саар; крім вихідних та святкових днів, відповідно до графіку):

+49(69) 29 72 090: Пн - 15.00-16.00,
                             Вт - 09.00-10.30,
                             Ср - 15.00-16.30,
                             Чт- 09.00-10.30, 15.00-16.00
                             Пт - 15.00-16.00

Не вдалося зателефонувати? Напишіть нам на електронну пошту gc_def@mfa.gov.ua або надішліть повідомлення у чат Messenger сторінки Генконсульства у соціальній мережі Facebook: . Також просимо перед зверненням до установи ознайомитися з відповідями консульських посадових осіб  на найчастіші запитання (FAQ).

Увага! Третьої середи кожного місяця (з 09.00 до 12.00) проводиться прийом громадян генеральним консулом А.В.Польовою.
Записатися на прийом до генерального консула можна:

  • по телефону (в години надання консультацій по телефону +49 (69) 29 72 090: Пн - 15.00-16.00, Вт - 09.00-10.30, Ср - 15.00-16.30, Чт- 09.00-10.30, 15.00-16.00, Пт - 15.00-16.00),
  • написавши на електронну адресу установи (gc_def@mfa.gov.ua)
  • або надіславши повідомлення у чат Messenger сторінки Генконсульства у соціальній мережі Facebook: 
Межі консульського округу:
Федеральні землі:
Гессен, Рейнланд-Пфальц, Саар
Примітки:

Сплата консульського збору:

Передоплата / Vorkasse* На місці / POS-Terminal**
IBAN DE59 5004 0000 0606 6302 00
BIC COBADEFFXXX
bei Commerzbank Frankfurt/Main.

 *лише у разі неможливості сплати збору на місці дебетовою карткою

**приймаються тільки дебетові картки;
  готівка та кредитні картки не приймаються

Генконсульство у соціальних мережах: