Unsere Website befindet sich zur Zeit in Bearbeitung
Поради подорожуючим напередодні свят
Veröffentlicht am 10 Dezember 2019 16:18

Поради подорожуючим

У зв’язку з наближенням різдвяних та новорічних свят, періоду зимових канікул  та відпусток, а також з огляду на можливість різких змін погодних умов, існує висока вірогідність виникнення надзвичайних ситуацій в міжнародних аеропортах, наслідком яких може бути потрапляння громадян України в скрутне становище.

1. Страхування

У цьому зв’язку перш за все звертаємо вашу увагу на те, що згідно з українським законодавством  (закони України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про туризм») громадяни при виїзді за кордон повинні бути застраховані задля гарантування відшкодування їм витрат, пов'язаних з надзвичайними обставинами під час перебування за кордоном.

2. Аеропорти

З Києва до Франкфурта й у зворотному напрямку у зимовий період часу є чотири щоденні прямі авіарейси, що забезпечуються наступними авіаперевізниками:

- Lufthansa три рази на день (виліт з Києва о 06:00 год., 13:50 год., та 18:15. год.; у зворотному напрямку о 09:35 год., 13:50 год., 17:10 год., час вказується завжди місцевий),

- МАУ в зимовий час має один щоденний рейс (виліт із Києва о 10:50 год., виліт із Франкфурта  о 14:15год.)

Крім того, авіакомпанія Wizz air має щонайменше 4-5 рейсів протягом тижня (інформація може змінюватися, слід уважно слідкувати з оновленою інформацією) ( виліт із Київ-Жуляни об 11:55 год, виліт із Франкфурта о 14:10 год.)

3. Потяги

Прямого сполучення між Франкфуртом та будь-яким іншим містом України немає. Водночас всередині країни потяг є одним із найпопулярніших видів транспорту. Як правило потяги приходять вчасно, хоча останнім часом з’являється все більше нарікань на роботу Deutsche Bahn.



Найбільш проблематичним для громадян України є запізнення на вже зареєстрований рейс лоукост-авіакомпаній. Консульство свого часу ретельно вивчило проблематику масового запізнення українських громадян виключно на рейс авіакомпанії Wizz air. З результати ми підготували кілька порад подорожуючим: як потрапити на свій рейс. Всі ці поради розміщені на сторінці ГКУ у соціальній мережі Facebook.

Наведемо найважливіше:

Слід пам’ятати, що наріжним каменем бізнес-моделі бюджетних авіакомпаній є пунктуальність - на ній ґрунтується заробіток. Привабливість для клієнтів – це лише низька ціна авіаквитка, жодних інших привілеїв чи сервісів немає. Тому заради заощаджених коштів авіакомпанії йдуть навіть на непопулярні кроки: не чекають на пасажирів, які запізнилися на рейс (навіть з вини служб аеропорту), скасовують рейси, на які зареєструвалося недостатньо для профіту пасажирів, продають більшу кількість квитків, ніж вміщує літак (так званий overbooking), як правило, не мають своїх представників в аеропортах, що істотно ускладнює вирішення пасажирами наслідків такої політики авіакомпаній.

Не все залежить від пасажира, але у своїй більшості потенційним проблемам дешевих (і не тільки) перельотів можна зарадити, якщо усвідомлювати певні факти та ризики заздалегідь.

Отже, будь ласка, дотримуйтеся наступних правил , які слід виконувати, якщо Ви слідуєте з Франкфурта-на-Май і користуєтеся послугами аеропорту  FraPort. У FraPort усі формальності оформлення пасажирів, ОСОБЛИВО проходження безпеки, яке вас очікує вже після проходження паспортного контролю, відбуваються значно довше, ніж в Україні. Паспортний контроль та контроль авіаційної безпеки у FraPort йде дуже неквапливо (ні Bundespolizei, ні Flughafensicherheit "FraSec" не переймаються тим, чи встигнете ви на свій рейс - у них зовсім інші завдання).

 - тому приїжджайте в аеропорт НЕ ПІЗНІШЕ НІЖ ЗА ДВІ ГОДИНИ ДО ЗАКРИТТЯ ҐЕЙТУ, не вильотуУ випадку вильоту за межі шенгенської зони (з Франкфурта в Київ) - НЕ ПІЗНІШЕ, НІЖ ЗА ТРИ ГОДИНИ до закриття ґейту, не вильоту. Як правило, ґейт закривається за 30 хвилин до запланованого часу відльоту.;

- пам'ятайте, що у випадку запізнення на рейс (навіть з незалежних від вас причин), авіакомпанія не компенсує вам витрати за придбання нового авіаквитка. Тому ВАША ПУНКТУАЛЬНІСТЬ - ЦЕ ДОБРОБУТ ВАШОГО ГАМАНЦЯ;

-  якщо вже очевидно, що ви спізнюєтеся до ґейту, наполягайте на повідомленні співробітниками аеропорту персоналу на ґейті про затримку, що трапилася з незалежних від вас причин (при запізненні до 10-15 хвилин, персонал на ґейті попередить пілота, і якщо часовий слот на виліт дозволятиме, вас почекають);

- якщо очевидно, що черга на паспортний контроль задовга і ви ризикуєте запізнитися, повідомте співробітників аеропорту, які регулюють чергу, надавши їм посадкові талони - як правило, вони зможуть зарадити та провести вас до службовця паспортного контролю в обхід більшої частини черги. Проте не слід занадто покладатися на таку опцію, оскільки аеропорт/авіакомпанія надає платні послуги з пришвидшеного проходження паспортного контролю та контролю безпеки (Fast Lane), на що вам можуть м'яко натякнути: "купуйте Fast Lane та проходьте швидше, або чекайте з усіма";

пройшовши паспортний контроль у Terminal 2 FraPort, пам’ятайте, що Вам ще слід пройти безпековий контроль (з часто неквапливими працівниками з FraSec), який розташований як правило досить далеко від паспортного контролю та улюблених магазинів Duty Free;

 - основна увага має бути приділена не  часу відльоту, а на ЧАСУ ЗАКРИТТЯ ҐЕЙТУ / ПОЧАТОК ПОСАДКИ / BOARDING TIME. Краще бути біля ґейту на 10 хвилин раніше рекомендованого часу;

-  обов'язково стежте за оголошеннями та інформаційними екранами - рейс можуть перенести на інший ґейт у протилежному кінці терміналу (а у випадку FraPort це цілком може перетворитися на незаплановану прогулянку у пів години);

-  буде незайвим заздалегідь завантажити у смартфон офіційний мобільний застосунок вашого перевізника, аеропорту вильоту або просто одну з багатьох спеціальних програм, які допоможуть з інформуванням про ваш рейс: затримки, скасування, початок посадки, зміна ґейту, закриття посадки тощо (наприклад, в залежності від операційної системи вашого смартфона, знайдіть у App Store або Google Play: FLIO - The Global Airport App; Blay - Flight Assistant; App in the Air - Travel planner & Flight tracker чи застосунок Frankfurt Airport у випадку вильоту з Франкфурта; почитайте відгуки, оцініть функціонал і оберіть краще одразу дві програми). Додайте до програм ваш квиток чи номер рейсу, увімкніть мобільний інтернет або під'єднатися до мережі Wi-Fi аеропорту і смартфон повідомить вас про важливі зміни статусу рейсу;

-  якщо  ви все ж запізнилися на свій рейс, отримайте інформацію від персоналу на ґейті щодо подальших дій. А якщо ґейт вже пустий, виходьте з транзитної зони. Вихід з транзитної зони - завжди через приміщення зі стрічками для видачі багажу (Baggage claim). Багаж пасажирів, які запізнилися на рейс, за протоколом безпеки буде обов'язково вивантажено з літака. Отже, дочекавшись та забравши валізи, негайно слід звернути до персоналу на стійці  реєстрації, де ви проходили check-in на рейс. Вирішення ваших проблем з відльотом - це їхня робота.

Слід пам’ятати, що запізнення на рейс - не провина авіакомпанії, тому вимагати безкоштовних квитків на заміну або розміщення у готелі не варто. На такі випадки Монреальська конвенція не розповсюджується, оскільки участі перевізника у вашому запізненні на рейс немає.

 

 ЯКЩО ВИННА АВІАКОМПАНІЯ 

Авіакомпанії здійснюють свою діяльність на основі міжнародного законодавства та законодавства країн їхньої реєстрації.

Щоб знати свої права у випадку затримки або скасування рейсу, втрати багажу чи інших негараздів, заподіяних авіаперевізником, радимо ознайомитися зі змістом Конвенції про уніфікацію деяких правил міжнародних повітряних перевезень (Монреальська конвенція 1999 року):
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_594

або підготовлену Мінекономрозвитку та доопрацьовану  консульством зведеної таблиці щодо важливих моментів у обов'язках перевізника та сум компенсації шкоди https://kutt.it/MC99 

 Таким чином, саме у випадках, коли авіакомпанія не виконує своїх обов'язків щодо пасажирів, до яких зобов'язують положення Монреальської конвенції, варто звертатися до консула. А от з запізненням на рейс, особливо лоукост, слід розраховувати на власну пунктуальність - консул тут не допоможе!

 

Щодо води! Як відомо, з питань безпеки заборонено (у тому числі консульським працівникам) проносити в транзитну зону будь-які речовини, у тому числі питну воду. Водночас, оскільки у Франкфурті водопровідна вода абсолютно чиста, в усіх терміналах аеропорту встановлено пункти, де можна попити і набрати із соболю воду. Тому ще одна рекомендація: беріть собою порожні пляшки, придатні для зберігання води.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux