• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Deutsch
  • Стара версія
Запис на прийом
Опубліковано 22 січня 2020 року о 22:54

Якщо серед переліку консульських послуг немає питання, з якого Ви плануєте звернутися, але воно присутнє у переліку послуг (наприклад: реєстрація шлюбу, оформлення посвідчення закордонного українця тощо), слід звернутися на електронну адресу Генконсульства gc_def@mfa.gov.ua щодо узгодження часу для прийому.

❗УВАГА: Система онлайн-запису створена для безпосередньої взаємодії між заявником та Генеральним консульством. Використання системи  посередниками чи юридичними особами заборонено! Просимо негайно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн-запису на прийом до Генконсульства на електронну адресу gc_def@mfa.gov.ua. Діяльність таких посередників буде переслідуватися за Законом. Про отримання неправомірної вигоди будуть поінформовані також правоохоронні та податкові органи ФРН.

З 12-го травня Генконсульство частково відновлює прийом для надання обмеженого переліку послуг. Зверніть увагу, що доступні лише ті послуги, на які можна здійснити записВідвідування Генконсульства у період пандемії COVID-19 можливе лише за умови неухильного дотримання правил відвідування (обов'язково ознайомитися перед записом!)

Умови та положення

При записі на прийом до Генконсульства слід дотримуватись наступних правил:

1. При записі на прийом у формі зазначаються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу

  • повнолітня особа (18 років),
  • у випадку оформлення консульських дій щодо дітей, вказуються реквізити одного з батьків/законного представника;
  • у випадку оформлення паспорта для виїзду за кордон вказуються дані особи, на чиє ім'я буде оформлено паспорт (якщо особа досягла 16-річного віку, для молодших дітей - під час реєстрації вказуються дані батьків).

2. Якщо на прийом приходять члени однієї родини/друзі/знайомі, які при цьому також хочуть отримати консульські послуги, слід створити окрему реєстрацію для кожного з членів родини відповідно до п. 1.

  • принцип реєстрації на прийом: 1 послуга = 1 запис = 1 особа (крім випадків отримання послуг, які передбачають оформлення разом з дитиною)
  • супроводжуючих осіб, які не отримуватимуть консульські послуги, наполегливо просимо зачекати ззовні (за винятком супроводу для маломобільних осіб, підопічних або неповнолітніх).
3. Якщо Ви звертаєтесь до Генконсульства за отриманням кількох консульських послуг, слід зробити реєстрацію для кожної послуги 
  • Наприклад: оформлення 2-х консульських дій - ПМП та реєстрації набуття дитиною громадянства України за народженням - вимагають попередньої реєстрації до 1-го (ПМП) та до 3-го (набуття громадянства) вікон. Звичайно, слід обрати час, який не накладається на Ваш запис у іншому вікні.
4. ⛔ Не допускається реєстрація однієї й тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати.
  • Наприклад, Ви не впевнені, коли зможете приїхати, і вирішили забронювати собі наперед кілька слотів одразу. Не слід так робити: якщо кожен поводитиметься у такий спосіб, наступного разу Ви побачите, що не можете знайти вільного часу на кілька місяців наперед. Крім того, це нехтування інтересами інших заявників. Така поведінка однозначно не толерується Генконсульством. 
  • ❗Така реєстрація буде видалена адміністратором, а електронна пошта - заблокована у системі запису.

5. Генконсульство залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). 

  • У цьому зв'язку просимо час від часу (у тому числі безпосередньо у обраний для прийому день)  перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки до неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваного скасування бронювання або його перенесення на інший час.
6. Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам з'явитися на прийом, слід якомога раніше  самостійно перенести або  видалити зроблену реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. 🙏Будь ласка, будьте уважними до інших відвідувачів, які могли б використати більше непотрібний Вам час у Генконсульстві для розв'язання своїх нагальних питань - з рештою, можливо, саме завдяки небайдужості іншого заявника Ви змогли обрати зручний час для себе.

7. Без попереднього запису та у позаприймальні години можуть звертатися особи, які потрапили у скрутне становище чи потребують термінової допомоги (наприклад, у разі нещасних випадків чи за оформленням посвідчення особи на повернення в Україну).

8. Для запису на прийом слід виконати кілька простих кроків у наведеному порядку:

  • обрати консульську дію, яку Ви плануєте отримати у Генконсульстві (вікно та ім'я консула визначиться автоматично),
  • перейти за посиланням у описі до консульської дії та переконатися, що у Вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії,
  • за потреби - видрукувати та заповнити необхідні формуляри (інформація про це наводиться у посиланнях в кожному описі консульської дії),
  • визначити зручну для Вас дату та час,
  • коректно заповнити в онлайн-формі особові дані, адресу, телефон та електронну пошту; просимо ❗дуже уважно заповнювати поле для електронної адреси, оскільки автоматичне повідомлення системи про здійснену реєстрацію надходить саме на цю електронну адресу і містить посилання для керування бронюванням; крім того, ця адреса використовується для надсилання автоматичних нагадувань з корисною інформацією за 7, 3 та 1 день до запланованого часу зустрічі;
  • видрукувати підтвердження (або зберегти на смартфоні), яке надійшло на електронну пошту, вказану при реєстрації
  • у разі неотримання підтвердження здійсненого запису на прийом просимо повідомляти на адресу gc_def@mfa.gov.ua або через чат Messenger на сторінці Генконсульства у Facebook (як правило, недоставлення системою повідомлень щодо запису на прийом пов'язане з трьома причинами:
    • ❗помилкове потрапляння повідомлення від системи запису до теки Спам поштової скриньки (у такому разі просто перевірте вміст цієї теки або скористайтесь пошуком по усій поштовій скриньці за ключовим словом generalkonsulatderukraineinfrankfurtammain@gkuaffm.onmicrosoft.com). Ну, і не забудьте додати повідомлення до надійних або принаймні перемістити до теки Вхідні 😉;
    • переповненість поштової скриньки у заявника
    • помилка при зазначенні електронної адреси під час реєстрації; 
  • зрештою перевірити напередодні, а також у день візиту, електронну поштову скриньку щодо змін та, якщо жодних змін у бронюванні не відбулося, приїхати до Генконсульства за 5-10 хвилин до призначеного часу. 

 9. Користуючись системою запису нижче, Ви погоджуєтесь на надсилання та опрацювання повідомлених персональних даних Генконсульством в рамках та обсязі, необхідному для вчинення обраної консульської дії, а також погоджуєтесь з політикою конфіденційності Microsoft  в частині використання персональних даних Microsoft Bookings.

Для запису можна обрати будь-який вільний час у межах наступних 90 днів від актуальної дати

⚠Лише після того, як Ви 

  • підготували документи, 

  • уважно прочитали правила запису вище та 

  • правила відвідування під час карантину!


З 1-го грудня 2020 року Генконсульство починає прийом відвідувачів за новою системою електронної черги. Якщо Ви плануєте відвідати установу у грудні 2020 року або пізніше, будь ласка, скористайтеся кнопкою нижче👇
❗Зверніть увагу, що нова система запису потребує використання актуальної стабільної версії браузера  Google Chrome.

Кнопка реєстрації стане активною лише коли усі обов'язкові поля форми запису будуть належним чином заповнені.
Система акцентує увагу на полі, яке Ви пропустили під час заповнення. Тож ще раз уважно прогляньте відповіді на запитання форми й заповніть виділені системою рядки.


Як правило, недоставлення системою повідомлень щодо запису на прийом пов'язане з трьома причинами:

  1. ❗помилкове потрапляння повідомлення від системи запису до теки Спам ( .png , 137.15 Кб ) поштової скриньки (у такому разі просто перевірте вміст цієї теки або скористайтесь пошуком по усій поштовій скриньці ( .png , 159.65 Кб ) за ключовим словом generalkonsulatderukraineinfrankfurtammain@gkuaffm.onmicrosoft.com). Ну, і не забудьте додати повідомлення до надійних або принаймні перемістити до теки Вхідні 😉;
  2. переповненість поштової скриньки у заявника
  3. помилка при зазначенні електронної адреси під час реєстрації.

У разі, якщо серед спаму повідомлення про реєстрацію не знайшлося,   просимо повідомляти на адресу gc_def@mfa.gov.ua або через чат Messenger на сторінці Генконсульства у Facebook

У разі, якщо Ви одразу (але усе ж запізно) звернули увагу, що невірно зазначили електронну адресу, просимо повідомляти на адресу gc_def@mfa.gov.ua або через чат Messenger на сторінці Генконсульства у Facebook, зазначивши наступне:

  • Ім'я та прізвище
  • обрана консульська дія
  • час, який Ви обирали
  • (або ж надішліть скріншот зі сторінки з підтвердженням здійсненого запису).

Консульським статутом прямо передбачено вчинення у межах консульського округу таких дій:

  • - ведення консульського обліку громадян України, які постійно або тимчасово проживають на території консульського округу установи (ст. 24);
  •  встановлення батьківства (ст. 30);
  •  ведення обліку дітей - громадян України, усиновлених іноземцями (ст.31);
  •  провадження усиновлення дитини (ст. 31);
  •  встановлення опіки (піклування) (ст. 32);
  •  реєстрація актів цивільного стану (ст. 29, 33); 
  •  вчинення дій з питань громадянства та постійного проживання (ст.42, 43); 
  •  легалізація документів і актів, складених за участю властей консульського округу, або таких, що виходять від цих властей (ст. 54).

Отримати інші консульські послуги можна незалежно від проживання на території консульського округу.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux